داوود حقدوست که هنوز مشخص نیست با چه هدفی آن نشست خبری عجیب را برگزار کرد، از سمت خود استعفا داده است.

پرسپولیس روی بال‌های کنعانی‌زادگان پرواز کرد| بازی پرسپولیس و استقلال

در فاصله چند روز تا دربی پایتخت، برگزاری یک نشست خبری عجیب از سوی مشاور مدیرعامل استقلال، با جنجال‌های گسترده‌ای همراه شد. داوود حقدوست که با حکمی از سوی فرشید سمیعی به این پست منصوب شده بود، به انتقاد از جواد نکونام و برخی از اطرافیان او پرداخت.

این اظهارات عجیب حقدوست با واکنش فوری جواد نکونام همراه شد و سرمربی استقلال تمامی صحبت های مطرح شده را در واقع جملاتی از زبان فرشید سمیعی، مدیرعامل آبی ها می دانست و در گفتگو با رسانه ها، از کم کاری مدیریت باشگاه انتقاد کرد.

تمامی این اتفاقات در شرایطی رخ داد که استقلال خود را برای دربی پایتخت آماده می کرد اما با حواشی خودساخته، غرق در بحران شد که در نهایت نیز با شکست این تیم در دربی پایتخت همراه گردید.


حالا نیز داوود حقدوست که هنوز مشخص نیست با چه هدفی آن نشست خبری عجیب را برگزار کرد، از سمت خود استعفا داده است. پستی که در چارت مدیریتی بسیاری از باشگاه ها اساساً وجود نداشته و یا اگر هم باشد، آنقدر ارزش و مرتبه ای برای برگزاری نشست خبری و انتقادهای شدید از شخص اول نیمکت باشگاه بزرگی مانند استقلال را ندارد.

نکته جالب در استوری منتشر شده از سوی حقدوست، انتقادهای او از احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره استقلال است. او در شرایطی مدعی شده رفتارهای شهریاری باعث تنش در تیم شده که برگزاری آن نشست خبری، نقش مهمی در از دست رفتن تمرکز کادرفنی پیش از برگزاری دیدار با پرسپولیس داشت.
حقدوست در این استوری نوشته است:

عرض ادب و احترام خدمت هواداران گرامی
در پی اتفاقات و تصمیمات ضد و نقیض در مجموعه هلدینگ خلیج فارس علی الخصوص رفتارهای چندگانه و متزلزل رئیس هیئت مدیره آقای شهریاری که باعث ایجاد تنش درتیم و جامعه هواداری شده و روح و روان هواداران را به مخاطره انداخته و هر روز شرایط نابسامان تری با تصمیمات نادرست و خلاف خواسته عام هواداران را از ایشان شاهد هستیم، اینجانب از سمت مشاور مدیر عاملی باشگاه استعفا می دهم چون شرایط موجود از لحاظ تفکرات یک بعدی ایشان در خورشایسته هواداران میلیونی باشگاه بزرگ استقلال نمی باشد و در ادامه کار، تصمیمات اینگونه فردگرایانه آقای شهریاری شرایط حادتری را در بدنه باشگاه بزرگ استقلال را بوجود خواهد آورد.

اگر تغییرات کلی برای بهبود شرایط فعلی در بدنه مدیریت هلدینگ و ترمیم کادرفنی صورت نگیرد، مطمئنا با روند نادرست در تصمیمات احساسی و عدم توجه به خواسته هواداران در ادامه راه موفقیتی حاصل نخواهد شد.

در پایان بنده در باشگاه یک هوادار ساده بودم و هیچ گونه قرارداد مالی نداشتم و اگر دنبال پست و مقام و جایگاه بودم، مثل خیلی از آقایان حقایق را نمی گفتم اما همیشه در زندگی یاد گرفتم واقعیت و حرف حق را هر چند تلخ و گفتن آن تلخ تر را بیان کنم و هیچ پست و مقامی و هیچ میز ریاستی بالاتر از وجدان که بازگو کننده حقایق باشد نخواهد بود.

با آرزوی موفقیت برای تیم بزرگ استقلال

کد خبر 885304

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha